Alla vi som gillar Maria

onsdag 26 oktober 2011

A bad day....

I måndags hade jag en riktigt dålig dag och det är först idag jag känner mig redo att berätta för er exakt hur dålig den var....


Morgonen började som vanligt med att jag hade riktigt riktigt svårt att komma upp ur sängen...





Jag hade ont lite här och var - särskilt i nacken....






Jag hade en riktigt dålig hårdag.....




och jag kände mig bakfull fast jag inte drack en endaste droppe i söndags....






Jag kände mig klumpig och som om jag gått upp flera kilo över helgen....





Jag stressade för att hinna med ett träningspass innan jobbet men det slutade med att jag sträckte mig....


När det väl vad dags att ta sig till jobb yrade jag runt hur länge som helst och letade efter mina bilnycklar...





När jag kom ut inser jag att det regnade och frisyren blev -  om möjligt -  ännu värre.....






Jag blev ovän med en arbetskamrat......





och jag fick en överväldigande känsla av att sitta fast på ett ställe där jag egentligen inte vill vara....






  Till råge på allt fick jag en fruktansvärd huvudvärk - kändes som den berömda betongkepsen...






och med en sån huvudvärk är inte illamåendet långt borta....





Bästa lösningen var att åka hem och dra nåt gammalt över mig.....





och idag känns nästan allt som vanligt igen!!







5 kommentarer:

  1. Var det så illa alltså...

    SvaraRadera
  2. Gillar ju inte att du hade en dålig dag men ja skrattade riktigt högt åt bidlerna! Tack för att du gav mej en bra start på en nervös dag! :) KRAM Jennie

    SvaraRadera
  3. Din dåliga dag fick mig (tyvärr?) att må lite bättre ;-)

    SvaraRadera
  4. Ursäkta men här kommer ett asgarv och även om jag förstår att dagen var relativt dålig så är det inget fel på humorn, hahaha.
    Milla

    SvaraRadera
  5. Synd att du hade en dålig dag, men inlägget räddade min dag i varje fall.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...