Alla vi som gillar Maria

fredag 30 mars 2012

♪♫♪ I got a feeling that tonight´s gonna be a good night ♪♫♪

Eftersom kära sambon är ledig idag gick han upp med barnen i morse och jag fick på så sätt sovmorgon ända till 9.30!! Det bådar ju gott för kvällens festligheter!

På mitt jobb har vi en kille som är helt tokig i allt vad sport heter och speciellt i fotboll.

Eftersom vi ska ha personalfest i kväll tänkte jag dedicera dagens fredagsfräckis till honom.

Observera att eventuella likheter i namn och personliga drag är rena rama tillfälligheter. Eller???



Andreas, Mikael och Martin käkar lunch tillsammans och passar på att diskutera vilken som är den bästa ställningen i sängen.

Jag gillar att ligga överst så att jag kan se hennes vackra ansikte säger Andreas.

Jag gillar att ligga underst så att jag kan se hennes vackra bröst säger Mikael.

Jag gillar att ta henne bakifrån säger Martin.

Men vad ser du då? frågar de andra.

Det beror på. Nu senast var det Liverpool mot Chelsea!




Om jag är människa till det så avlägger jag rapport om kvällen i morgon annars hörs vi på söndag!

Ha en underbar fredag alla fina ♥


5 kommentarer:

  1. Klockrent, Maria! :) Hoppas ni får en rolig kväll.. Jag tillbringar min i den röda skjortan och de grå byxorna... :/ KRAM Jennie

    SvaraRadera
  2. tack för dagens skrattstund! Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Hahaha!!!
    Hoppas du får kul i kväll!

    SvaraRadera
  4. Hhihihi, det var en skojig historia

    SvaraRadera
  5. Haha!
    Ha nu så skoj ikväll!

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...