Alla vi som gillar Maria

onsdag 14 mars 2012

Nu kommer det att pratas på bygden.....

Idag har lilla jag skapat rabalder ska ni veta.

Jag som i vanliga fall varken syns eller hörs.

Som jag skrev i morse blev det en promenad till bussen och trots att jag inte stegade på det värsta jag kunde blev jag ganska varm i kläderna.

Bussen var ganska full men jag damp ner bredvid en kille i 20-årsåldern.

Han hade lurar i öronen och piercingar lite här och var.

När jag satt mig till rätta tog jag upp min vattenflaska och hinkade i mig några dl.

Jag var ju varm.

Under tiden jag dricker ser jag i ögonvrån hur min säteskamrat tittar på mig med stora ögon.

Jag ska tillägga att klockan var 10.10.

Du som följt mig ett tag vet varför killen hade bytt plats om det inte hade varit för att han satt innerst.

Nya läsare kan få svar på sina frågor här.

5 kommentarer:

  1. Hahaha!! Hade varit intressant att veta vad han tänkte. :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha...så klart han satt där och var rädd ;)
    Häftig flaska på en häftig brud. Vem skulle inte reagera då? ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha! Mitt på blanka förmiddagen och allt ;-).

    SvaraRadera
  4. Haha! Varför slängde jag ginflaskan i plast, undrar jag nu? Den hade ju varit perfekt som vattenflaska, särskilt på jobbet!

    SvaraRadera
  5. Skrattar gott här!!
    Skulle gärna sett hans min....stackarn...skrämde du honom...?

    Hahaha...
    Kram, Moj

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...