Alla vi som gillar Maria

torsdag 31 maj 2012

Hej alla fina ♥♥

Tittar in här lite snabbt för att berätta att jag är hemma och mår efter omständigheterna OK.

Alice (yngsta dottern) frågade om de hade fixat mitt hjärta. 

Jag gav mig inte in på någon längre förklaring utan sa att det hade de gjort.

Vad skönt sa hon. Då behöver du inte stå såhär (här viker hon sig dubbel över bordet) längre och låta såhär (här andas hon som en blåsbälg).

Nej det är väl ungefär så man kan sammanfatta det. 

Nu ska vi fira Alice med marängsviss!!

Har ni förresten sett vilken fin Bloglovin´knapp jag har fått i present idag?

Fina Anne har gjort den till mig!



11 kommentarer:

  1. en liten dam som reflekterat? kram

    SvaraRadera
  2. <3<3<3 är så himla glad att du fick komma hem idag<3<3<3 grattis till dig och familjen och födelsedagsgrattis till dottern. :-D

    SvaraRadera
  3. Underbart att du är hemma igen, hoppas att du snart känner dig som en människa. Men fy vilket gräsligt hjärt-ingrepp.. utan lugnande dessutom! Du borde få pris!
    Fira nu födelsedagsbarnet ordentligt och njut av att vara hemma med dina kära,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oh my god vilken operation! Jag ryser!
    Härligt att du är hemma igen och på dotterns födelsedag till om med! Allt väl önskar jag dig!

    SvaraRadera
  5. Här är jag borta någon dag och då händer det saker... Vad skönt att allt verkar ha gått bra även om det var en jobbig upplevelse och vad skönt att vara hemma igen.

    Helgkram på dig

    SvaraRadera
  6. Bara goda nyheter nu då ett lååååångt tag framöver va?!

    Kram på er alla i familjen!

    SvaraRadera
  7. Åh, hon var nog lite orolig... Skönt att allt är ok! Kram

    SvaraRadera
  8. Å så skönt att du är hemma igen. Vill även passa på att gratta Alice på födelsedagen, hipp, hipp, hurra!

    SvaraRadera
  9. Välkommen hem! Hoppas du får sova riktigt gott i natt - inget slår den egna sängen!

    Stor välkomstkram!!!

    SvaraRadera
  10. Känns väldigt "orättvist" att du som är så ung har drabbats av hjärtproblem. Men sånt är livet, inte rättvist..

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...