Alla vi som gillar Maria

torsdag 21 mars 2013

Då jag är belagd med träningsförbud

och jag bara ska försöka vila och ta det lugnt (vilket jag helst inte vill när jag äntligen mår hyfsat igen) har jag för ovanlighetens skull tittat på en film i dag. Eller jag tittar ganska ofta på film men oftast på kvällstid med samboskapet.

Det blev den häringa filmen



Matchstick Men med Nicolas Cage i huvudrollen. Det har 10 år på nacken men för mig var den ny.
Har ni inte sett den tycker jag att ni ska göra det.
Med eller utan träningsförbud.
Och med eller utan sambo.
Den funkar även på kvällstid.

4 kommentarer:

  1. Filmtips emottages tacksamt!

    SvaraRadera
  2. En film jag aldrig har hört talas om - lägger till i tipslistan!

    SvaraRadera
  3. Aldrig hört talas om. Kan kanske bero på att jag tycker att Cage är en bedrövlig skådis och försöker undvika allt han medverkar i ;)
    Vill tipsa om Niceville till helgen. En underbar "mågott"-film med djup.

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset. Är barnsligt förtjust i Nicolas Cage. Vet inte varför.

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...