Alla vi som gillar Maria

tisdag 23 augusti 2016

Nypremiär för Guess What :-)

Kryss i taket - jag har lyckats få till ett blogginlägg för tredje dagen på raken. Nu ska jag bara få tid över att hälsa på hos alla mina underbara bloggvänner som jag åsidosatt i stort sett hela sommaren. Jag känner hur mina rutiner faller på plats en efter en när allt börjar bli som vanligt igen så håll ut - snart kommer jag på besök!! Och eftersom vardagen har återkommit kan även Susannes roliga fotolek Guess What göra det!

Som vanligt får den som gissar HELT RÄTT allra snabbast tre poäng och övriga med rätta gissningar får två. Poängställningen är nollad och alla börjar om från början. Vårterminens Guess What vanns av Jeanette och det ska bli roligt att se om hon kan göra om bravaden eller om någon annan tar hem höstterminen. Nu kööööööööör vi!!!


Lycka till!!


7 kommentarer:

  1. Ser ut som fiberhavregrynsflingor

    SvaraRadera
  2. En skål med havregryn/müsli! /Jennie

    SvaraRadera
  3. Tack för pressen sötnos ;-)
    Det där ser ut som en skål med gryn, typ havregryn....

    SvaraRadera
  4. Jag vet jag vet havregryn :)
    Kan vara havregryn i müsli men ser mer ut som rena havregryn :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lätt som en plätt;-) Müsli utan frukt eller nötter i. Å med tanke på var du jobbar så tror jag att det är "i love eco" - ekologisk müsli naturell.

    Sedan kan det iofs även vara havregryn;-)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...