Alla vi som gillar Maria

onsdag 10 maj 2017

I see faces in the strangest places

För ett tag sen var hela familjen ute på en kvällspromenad och när vi gick förbi en hästhage längre ner på vägen såg jag att det ena hästen hade mustasch. Det hade jag aldrig sett på en häst innan så jag var tvungen att ta ett kort. När jag tittade närmare på kortet insåg jag att det bildades ett ansikte i ansiktet så att säga. Och sen den dagen ser jag ansikten överallt. Här kommer ett axplock av de filurer jag stött på den senaste tiden.













För övrigt har jag tittat på ett riktigt gulligt (och riktigt!) ansikte halva dagen då jag varit hos min vän Maria och myst med hennes bebis Charlie. Det ansiktet håller jag dock för mig själv ♥

3 kommentarer:

  1. Hästansiktet var ju bara så bäst :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det ser ut som nån fågelart där i hästen!

    SvaraRadera
  3. Ansiktet i ansiktet är ju solklart! Och vilken närgången rackare ;-)
    Kram J

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...