Alla vi som gillar Maria

söndag 16 juli 2017

Skyltsöndag från en mansgrotta :-)

Som jag nämnde i förra inlägget var jag på poolparty hos en arbetskamrat i torsdags och hennes man hade gjort en mansgrotta i garaget! Eftersom det blev lite kyligt framåt kvällen och eftersom deras dotter sov på ovanvåningen (och eftersom ett helt gäng tjejer är ganska högljudda) bjöd han in hela poolpartyt i grottan! Och eftersom han hade ett helt gäng skyltar i sin grotta kommer dagens inlägg och bli den första - och antagligen sista - skyltningen från en mansgrotta! Som kommer att framgå av bilderna är det tydligen mycket fokus på öl i mansgrottor. Jag skulle tro att det inte är så vanligt att kvinnor får tillträde till såna här grottor så håll tillgodo med mina exklusiva bilder från en riktig MAN-CAVE!! På sista bilden ser ni den lyckliga innehavaren!!








För att inte hela inlägget ska bli manligt bjuder jag även på en bild när vi skyltar med våra olika nyanser av solbrännor. Man hade kunnat tro att den blekaste foten tillhör den som fortfarande jobbar och att den brunaste foten tillhör den som har semester. Det stämmer dock inte. Det är precis tvärtom. Sen hade man kunnat tro att det håriga benet med tillhörande ganska stor fot tillhör en man. Det stämmer ;-)




Detta var allt för idag. Som vanligt är det BP som styr upp det här med skyltningen :-)

3 kommentarer:

  1. Jubelbra skyltning, haha! Suveränt och exklusivt!
    Skyltsöndagskram!

    SvaraRadera
  2. Det må vara en mansgrotta, men herregud så läckert! Nu är jag ju kvinna, men skulle absolut tänka mig att skaffa en kvinnogrotta med dessa godbitar. Hur kul som helst!!!
    Gillar fossingarna där ni skyltar med olika solbrännor också - himla roligt. Älskar förresten din humor:-)

    Tusen tack för underbar skyltning och länken:-)

    SvaraRadera
  3. Skojjsiga skyltar som vanligt :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...