Alla vi som gillar Maria

söndag 7 januari 2018

(Marias) Skyltsöndag

Ofta när jag hittar något nytt blir jag alldeles uppslukad! Om jag hittar en ny maträtt jag gillar kan jag äta den varje dag under en längre tid eller om jag provar någon ny rolig aktivitet vill jag gärna göra den varje dag. Nu har jag alldeles snöat in på att göra Bullet Journal. Jag vet inte varför det heter så men jag vet att jag tycker det är ASROLIGT! Jag har alltid älskat att göra listor och tycker det är bland det bästa som finns när jag får bocka av efterhand som saker blir gjorda. Jag gillar att hålla koll på böcker jag läst, på filmer jag sett och allt annat man hålla koll på. Och så gillar jag fortfarande år 2018 att äga en riktig kalender. Och framöver kommer den alltså att innehålla mina älskade listor!
Så denna skyltsöndag kommer att ägnas åt mina alldeles egenhändigt ritade och skrivna skyltar! För eftersom jag har haft fullt upp att göra dem har jag ju inte haft tid att leta efter andra!








 
Den sista listan hoppas jag förblir tom för all framtid men resten ser jag fram emot att bocka av!

Som vanligt är det BP som styr upp det där med skyltarna!

4 kommentarer:

  1. Sååååå duktig du är!!! Är otroligt imponerad över detta väldigt personliga och proffsiga bidrag till Skyltsöndag.
    Fick faktiskt titta flera gånger på dina listor för att förstå dom alltså. Ja, den sista behövde jag dock inte kolla in en gång till om man säger så;-) Och de första två förstår jag inte vad sifferraderna står för. Men jag är ju lite trög;-)

    1 000 tack för de mest personliga skyltarna jag någonsin set och fått in till Skyltsöndag:-) Stort tack för länken också:-)

    SvaraRadera
  2. Skojjsigt :) listor är ju så himla bra, speciellt när minnet är allt utom bra ;-)

    Gillar Din personliga skyltning denna söndag :)

    SvaraRadera
  3. Nu har jag googlat Bullet Journal och Yes det ska jag absolut kolla in närmare :)

    SvaraRadera

Känn dig fri att hålla med eller att tycka annorlunda - det går bra vilket som!! Det viktiga är att du lämnar en kommentar som speglar vad DU tycker och tänker! Det går alldeles utmärkt att lämna en kommentar fast du inte har en egen blogg eller ett Googlekonto!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...